Često postavljena pitanja

Zgrada

Što aplikacija  Majstorko nudi zgradi?

Aplikacija Majstorko nudi zgradi mogućnost prijave kvara 0-24h te pronalaženje raspoloživog majstora u najkraćem roku. Nudi pristup do provjerenih majstora.

Kako mogu osigurati da dobijem usporedive ponudu od više majstora?

Ponekad nije moguće dobiti uvid u kompleksnosti građevinskog zahvata bez izlaska na teren. U ovakvim situacijama, moguće je koristiti instrument defektaže, odnosno izlaska na teren i snimanja stanja od strane majstora. Rezultat ovakve aktivnosti jest specifikacija radova,  kako bi svi zainteresirani majstori mogli poslati cjelovitu i usporedivu ponuda.

Na koliko majstora ide zahtjev za ponudom?

Svi majstori koji su registrirali navedenu djelatnost dobiju zahtjev i mogu poslati ponudu.

Kako mogu vidjeti recenzije majstora?

Klikom na  recenzije.

Kako se registrirati za korištenje aplikacije Majstorko?

Registracija se vrši putem obrasca. Tijekom registracije potreno je unijeti podatke o zgradi:

  • Ulica
  • Kućni broj
  • Poštanski broj
  • Grad
  • Ime i prezime predstavnika stanara
  • Ime i prezime  zamjenika predstavnika stanara
  • E-mail
  • Kontakt telefon
  • Broj stambenih prostora
  • Broj poslovnih prostora

Nakon unošenja podataka,  mi provjeravamo dostavljene podatke. Ako su podaci ispravni, kreira se pristupni kod koji dobivate putem e-mail. Proces registracije može trajati do 48 sati.

Može li majstor vidjeti moj broj telefona/e-mail/adresu?

Ne može dok ponuda nije prihvaćena i to samo majstor kojeg ste odabrali vidi vaše podatke.

Kako se vrši plaćanje obavljenog posla?

Plaćanje se vrši izvan aplikacije. Aplikacija Majstorko ne sudjeluje u procesu naplate radova, stoga se proces plaćanja obavlja sukladno pravilima utvrđenim u ugovoru Upravitelj- Zgrada.

Što aplikacija  Majstorko nudi majstoru?

Aplikacija Majstorko nudi majstoru mogućnost javljanje na natječaje za popravak kvara i hitne intervencije u zgradama  od 0-24h.

Kako mogu dati ponudu bez izlaska na teren?

Ponekad nije moguće dobiti uvid u kompleksnosti građevinskog zahvata bez izlaska na teren. U ovakvim situacijama predviđen je instrument defektaže, odnosno izlaska na teren i snimanja stanja kako bi se  napravila specifikacija/troškovnik radova  i mogla dati cjelovita ponuda.

Kako se registrirati za korištenje aplikacije Majstorko?

Registracija se vrši putem obrasca. Tijekom registracije potrebno je unijeti podatke o djelatnosti majstora:

  • Naziv tvrtke
  • OIB
  • Adresa sjedišta
  • Poštanski broj
  • Grad
  • Broj žiro računa
  • Kontakt telefon
  • Web adresa
  • E-mail
  • Odgovorna osoba
  • Broj zaposlenih
  • Djelatnost
  • Područje rada/izlaska na teren
  • Radno vrijeme

Nakon unošenja podataka,  mi provjeravamo dostavljene podatke. Ako su podaci ispravni, kreira se pristupni kod koji dobivate putem e-mail. Proces registracije može trajati do 48 sati.

Kako se vrši plaćanje obavljenog posla?

Plaćanje se vrši izvan aplikacije. Aplikacija Majstorko ne sudjeluje u procesu naplate radova, stoga proces plaćanja se obavlja sukladno pravilima utvrđenim u ugovoru Upravitelj- Zgrada.

Kako se naplaćuje korištenje aplikacije Majstorko?

Korištenje aplikacija Majstorko se naplaćuje mjesečno. Naplata se vrši samo za naloge koje ste odradili i naknada iznosi 2% od iznosa računa.

Što aplikacija  Majstorko nudi upravitelju?

Aplikacija Majstorko nudi upravitelju mogućnost praćenja svih građevinskih radova u zgradama u kojima upravlja od 0-24h. Upravitelj je putem aplikacije pravovremenom obaviješten o svim zahtjevima za radove/popravke koju pokreće zgrada kojom upravlja.

Kada upravitelj odobrava zahtjev?

Upravitelj odobrava zahtjev u svim slučajevima osim hitne intervencije koja zahtjeva promptnu reakciju.

Kako majstori mogu dati ponudu bez izlaska na teren?

Ponekad nije moguće dobiti uvid u kompleksnosti građevinskog zahvata bez izlaska na teren. U ovakvim situacijama predviđen je instrument defektaže, odnosno izlaska na teren i snimanja stanja kako bi se mogla dati cjelovita ponuda. 

Kako mogu vidjeti recenzije majstora?

Klikom na  recenzije.

Kako se mogu registrirati za korištenje aplikacije Majstorko?

Registracija se vrši putem obrasca. Tijekom registracije potrebno je unijeti podatke o djelatnosti upravitelja:

  • Naziv tvrtke
  • OIB
  • Adresa sjedišta
  • Poštanski broj
  • Grad
  • Kontakt telefon
  • Web adresa
  • E-mail
  • Ime i prezime odgovorne osobe

Nakon unošenja podataka,  mi provjeravamo dostavljene podatke. Ako su podaci ispravni, kreira se pristupni kod koji dobivate putem e-mail. Proces registracije može trajati do 48 sati.

Koje provjere radimo prilikom registracije?

Prilikom registracije vršimo provjeru postojanja poslovnog subjekta, te njegove registracije za navedene djelatnosti.

Kako se vrši plaćanje obavljenih  radova?

Aplikacija Majstorko ne sudjeluje u procesu naplate radova, stoga proces plaćanja se obavlja sukladno pravilima utvrđenim u ugovoru Upravitelj- Zgrada.