Upravljanje zgradom odgovoran je posao
Predstavnik stanara ili predstavnik suvlasnika osoba je koja zastupa interese svih stanara u stambenoj zgradi. Odgovornost predstavnika stanara je odobriti popravke na zajedničkim prostorima u zgradi poput ulaznih vrata, hodnika, spremišta, krovova… On treba saznati zahtjeve stanara te usuglasiti njihova mišljenja.
Kada se dogodi potreba za popravkom, on sudjeluje u odabiru izvođača radova. Često predstavnici tu zadaću prebacuju na upravitelje zgrada jer oni poznaju više majstora. Suvlasnici zgrade mogu od Vas zahtijevati razloge odabira majstora. Ako imate ponudu samo jednog majstora, može doći do nepovjerenja suvlasnika.
Pronađite svog majstora u MAJSTORKO aplikaciji
BRZINA
Hitne intervencije
Hitna intervencija se može dogoditi danju ili noću te zahtijeva Vašu podršku 24/7. Potrebno je zvati dežurnog zaposlenika upravitelja zgrade kako bi se kvar što prije otklonio.
MAJSTORKO omogućuje da se hitne intervencije rješavaju u kratkom vremenskom roku. Svi raspoloživi majstori su automatski obaviješteni o svakoj novoj hitnoj intervenciji.
EFIKASNOST
Smanjenje troškova
Za odabir najbolje ponude je potrebno dosta vremena jer je potrebno prikupiti informacije od više različitih majstora.
MAJSTORKO svaki novi nalog objavljuje svim raspoloživim majstorima te se oni nadmeću kako bi ponudili najbolju cijenu. Vaša pričuva dobiva na vrijednosti.
KVALITETA
Recenzije majstora
Kada pronađete majstora, komplicirano je procijeniti kvalitetu njegovih usluga. Teško je doći do iskustava prijašnjih klijenata.
MAJSTORKO omogućuje ocjenjivanje majstora. Naručitelji radova ostavljaju svoje recenzije tako da kvalitetni majstori dobiju potrebne reference. Možete donijeti informiranu odluku.
